Sjuk ;<

He.. *Host* ..ui ! Sorry för den dåliga uppdateringen, men det är så det blir när man är sjuk ;<. En hals som värker, en röst som inte vill lyda, en näsa som rinner, o en halvbrunett som står på knä framför datan o bloggar.. Jadu, det är nog den bästa beskrivningen på mig just nu. Tack för att Vicks starka minthalstabletter finns o:. Har nördat en halv påse redan, så just nu känns det faktiskt inte så hemskt iaf. Men jag vill fixa ett snyggare "tema" på min blogg.. Kan inte nån hjälpa mig med deet ? (a). Skicka komentar [skit i stavningen ^^] isf.. Nu kmr det lite "passande" bilder.
En liten nalle i samma situation som jag ^^ hehe, hatar råttor annars men den här kan man ju inte låta bli att tycka stnd om <3

Puss, puss, nu ska jag gå o hämta en halstablett o försöka "få fason" på det där med o ändra header...
♥Kramiz Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0