Hemma igen !

Heui ! Nu är lille Alex på sin vanliga plats igen ^^. Mamma o pappa kom hem idag. Haft det bra, som tur var.. Längtat "lite" efter dom men det är en hemlis ;). Jag fick en jättesnygg scarf av dom därifrån. Svart o vit o lixom "tvinnad" på nåt vis... Hehe, igår natt när min moster o jag var lite för trötta så hände det än rätt så kul grejj. Min yngsta kusin skulle tiep äta korvstroganoff o ris ur en liten skål. Han vägrade att sitta viid bordet så han satte sig överlycklig på golvet o åt. Sen så tyckte han att vi skulle få oss ett litet skratt så han ställer sig upp och HAN BÖRJAR SPELA FOTBOLL MED SKÅLEN !  Å, jag pissa nästan på miig ! O bara för att vi började skratta så började han att "fejkskratta". Och ´då började jag bara skratta ännu mera. Hihi, överkul :P. Jaja, nu så ska jag göra nåt annat ^^. Ha det så kul era små urmelkuttar [haha] Kram Alex :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0