PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSAMT o:

Heui ! Asså, nyss hände det något VÄLDIGT pinsamt. Asså, jag är ju fortfarande hemma, precis som jag skrev igår. Så jag tog en lång o skön sovmorron, vaknade vid 10 eller nåt.. Då ringde jag en kompis, dom hade tiep rast.. Jaa. Sen så sa jag hejjdå o blablabla.. Två minuter senare svängere en postbil in på våran baksida o tutar värsta sjuka melodin. Jag tänkte bara: Har vi vunnit en miljon eller vad är det som händer ?!

Neii, vi hade inte vunnit en miljon.. Men pappa hade beställt nåt skit på internet, o då kmr tydligen en postbil med en halvgalen gubbe hem till en.. [Ser ni lärare, jag lär mig faktiskt saker när jag är hemma också ?? ]
Men iaf, han kom o knackade på eftersom att våran plingklocka är tiep trasig.. Då kom den första pinsam-varningen.. Jag satt o flätade hela mitt hår med "halvsmå" flätor igårkväll, o hade just släppt ut som.. Håret stod alltså åt alla håll, o jag hade mitt snobben-nattlinne på mig.. Jag var ju tvungen o springa ner, vad hade jag för val lixxom ?
-  Ja, hejj. Skulle du kunna skriva på här ? Ni har fått lite paket här, var ska jag ställa dom ? Går det bra att ställa dom här på trappen ?
-  Eh, hejj. Ja öh.. det går väl bra.. * Får penna o papper *
- Du ska skriva på där *pekar* o där *pekar på annat ställe*. Skriv på du, så ska jag hämta paketen..
Jaha, tänkte jag o skrev mitt namn o efternamn på första stället.. Då händer det... PENNAN TAR SLUT !! Okej, ni kanske inte tkr det låter pinsamt, men det var det verkligen !!
- Sådär, kan dom stå här ?
- Eh, aa, det går väl bra.. Men du.. Pennan tog slut..
- Jaha, det var ju inte bra det... Men det där duger.. Jaja, så det här heter ***vägen [ni får inte veta vad min lille stolta väg heter ;)].
- Ööh, ja, det heter det..
- Nu ska jag gå.. Hejjdå !
- Hejjdå ?
FY ! Det var så piinsamt.. hoppas att jag aldrig träffar honom igen.. Usch ! Jaja, nu borde jag nog äta frukost fast jag inte alls har lust med dee.. Ska bara hitta en fin liten bild.. ♥


Förlåt att den är lite suddig, men jag diggar denna bild (a)
Puss o kram Alex♥andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0