Jag lovar ..

.. att jag inte glömt er. Men min förskyldning vill verkligen inte glömma mig heller. Allt är snuvigt o jobbigt så uppdateringen blir lite sådär.. överlever ni ? Haha, ni har inget val ^^. Jag hade tänkt att ta med en låt idag så.. hm .. jag har ett litet problem. Vilken låt ska man ta ?! Jag ska förlänga inlägget lite, sen så ska jag komma på en låt. Idag har jag varit hos en kompis. Hon heter Minna .. Anna var också där x'D. Ja, vi hade allmänt kul. Kanske ska Anna o jag vara imorn. Anna o jag har känt varandra .. o jag venne hur länge om jag ska vara ärlig. Min mamma kände hennes föräldrar för hon har haft Annas brorsor när dom gick på dagis. [ Anna är ett sladdbarn x'D ]. Jag är fortfarande så överdrivet trött :'(. Jaa, det finns inte mycket mer o säga. . . Jahapp.. Jojustja, inte glömma låten här nu va.. Ska leta en stund så hittar jag säkert nåt x'D.


Denna låt är SÅ underbar .. :'D Lite olika verisoner av den: Chapmpion, Agnes Carlsson

HÄR är musikvideon :'). Enjoy It !

Puss & kram nu ska jag hitta på nåt annat xo xo

ALEX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0