Host, host..

Hejjsan ! Idag mår jag ÄNNU sämre :[. Förut idag så tappade jag tiep rösten.. Inte bra. Jag kommer inte till skolan imorgon som planerat.. Ännu en dag utan min underbare lille Forsa :(. Fy, vad jag saknar henne.. Joföresten, idag var det lovdag. O förföljd av tur som jag är så kunde jag ju naturligvis njuta av den ^^. Inte. Halstabletter, snorpapper, hostningar osv. Fy, nu vill jag bli frisk igen ! Jag måste nog på allvar hitta nån sorts hostmedicin eller nässpray.. Okej, blablabla skolan är vidrig o blablabla.. Men om jag ska vara ärlig saknar jag skolan. Det är inte att det är så otroligt kul att sitta o plugga.. Men det är nån glädje man aldrig annars får, när skolan är slut. MAn får rafsa ihop sakerna på bänken, man får slita med sig en mapp eller bok, man får kuta ut till bussen.. Det är sånt där som får en att känna att man fortfarande kan leka, fast man är lika gammal som jag.. Okej, missförstå mig inte.. Jag tror inte att man är vuxen när man är 11, det är inte så det är.. Men hallå, hur många 11-åringar har Barbie:sarna o dockskåpet kvar på rummet, eller överhuvudtaget kvar i huset ?! O alla som inte fattar kan anmäla sig till en kurs för dig som är helt vrickad :I. Förlåt, men när man är sjuk finns det INGEN i hela huset som kan skratta eller skämta med en. När man är i skolan skrattar Forsan o jag praktiskt taget hela rasterna [o 3/4 av lektionerna ;)]. Jag skulle skoja med mamma [missförstå mig inte, min mamma är jättesnäll.. oftast iaf] och hon fattade ingenting !! Hon bara tittade på mig o sa att jag kanske inte var så sjuk iaf ^^. Jaja, nu ska jag gå o hitta på nåt annat.. Puss, puss, sötiwzar ;).


söta bilder
Haha, tro inte att jag skiter i o blogga för en liten förskyldning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0