Christina Appelgate - Du kommer inte undan !

Hejjs ! Idag kan jag fixa ett lite längre inlägg en dom senaste dagarna. Jag har suttit o tittat på lite olika bloggar.. har bestämt mig för att sluta på habbo. Men iaf, då tittade jag på blogg.se-startsidan.. Då stod det nåt om Christina Appelgate. När jag såg henne, då tänker jag direkt på Samantha - serien. Sen så tänkte jag: Vore kul o veta nåt mer om henne. Haha, jag var så lat att jag KOPIERADE hennes namn till Google sökning. Blev en bildsökning. Då så kommer det en bild upp på en betydligt yngre Christina - IFRÅN " VÅRA VÄRSTA ÅR " !!! Jag har sett båda serierna.. inte alla avsnitt men tillräckligt många för att jag ska gilla dom. Och jag har aldrig haft en tanke på att det kunde vara samma person. Nån mer än jag som inte tänkt på det ??
Christina Appelgate som huvudrollen Samantha i serien med samma namn.


Christina Appelgate som Kelly i serien " Våra värsta år "

Om jag ska vara ärlig tycker jag att " Samantha " är bättre än " Våra värsta år ". Vad är din åsikt ? Jag vill höra allas åsikter.. Åsikter är kul xd. Neevars, ni får ursäkta, jag har lite humörsvägnigar idag.. På gympan blev jag surig för att några bara satt o letade fel hos alla o var skiitnegativa till allting.. Då satte jag mig o tjurade allt vad jag kunde.. Hehe, vilket menas med att sitta i ett hörn å inte göra ett skit, bara stirra in i en vägg.. Det kanske inte är nånting o bli sur för.. men nu blev jag det.. å som sagt var, jag har RIKTIGA humörsvägningar idag... Nu ska ni få se mitt schema idag ( Eller iaf det jag minns )

8:20. Prata / läsa / kompisamtal / snacka om känslor... xD


9:40.
 Rast till 10:10...


10:10.
Boklån / läsa


10:50. Engelska 


11:30. Mat.. mums, chokladpudding o lax o potatis ;D.. O så hade vi matrast sklrt ;')


12:15. Gympa ( 6:orna hade matte )


13:00 ca.
Minirast ;)


13:20. Matte


14:26,3 ;). Wiee ! Hem med bussen.. 

Tänkte just på att min "bloggkurva" är långt ifrån rak. Antingen två - tre meningar eller typ två sidor.. Haha, sån är jag.. väldigt upp ena dan o väldigt ner andra dan.. Jaja, nu har jag skrivit så det räcker ;). Hejjs, hörs imorn ♥
Kram ALEX

P.S. Fre - lör sover jag över på High-5.. Hehe orkar inte förklara vad det är just nu ;).






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0