Blogg Awards 2009 är avgjort :/

Hejsan ! Ingen kan väl ha missat att det var Blogg Awards igår ?! Jag som inte har MTV ( för det gick väl på MTV ?! ) kunde tyvärr inte se det, men jag läser allt om det istället :). Foki förtjänade verkligen priset för Årets Bästa Blogg. Men varför underskattar så många Kissie ? Ni som läste gårdagens inlägg kunde ju se vad jag tycker om det där !! Men missförstå mig inte nu ! Jag har aldrig sagt att jag diggar Kissie ?! Hon gör/säger saker som inte alls är OK. Men måste ni förstora upp det så fruktansvärt ? Jaja, idag är jag faktiskt inte så sur :). Jag ska ringa Ida sen så kanske vi kan ses :o. Vi har bestämt att vi ska:

* Gå på bio :D

* Ses oftare ( Jippi !! )

* Åka å shoppa tsm !! ( WIEE :D )

Jag vill se Fame, This is it, Bröllopsfotografen.. Sen var det nån mer film, men jag minns inte vad den heter. Jo, Prinsessan ! Jag tror det blir Fame eller This is it :). Men jag får höra lite med Ida oxå. Jag kan berätta min outfit :). 

Turkos t-Shirt med tryck: Solo

 Svarta Leggings med volang längst ner: H&M men inte helt säker, dom är trasiga..

Mörkt grå lång Sweet-Shirt: Cubus.. Den finnns nog kvar, köpte den nyss o ÄÄÄLSKAR DEN ♥

Men, jaja, nu ska jag göra nåt annat :o.





Älskar den här låten, av alla Sofijahs underbara låtar är den här den bästa ♥

POK Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0