- Hej igen, Herr Tandis ..

Tjena ! Om ni undrade varför jag inte kan uppdatera så har jag en riktigt bra andledning. Jag är infekterat i hela högra tandköttet, å det gör JÄTTEONT :(. Det går typ inte att äta nånting, så jag är riktigt sur. Mamma å jag åkte till tandläkarn, men dom verkade inte veta vad dom gjorde/sa. TANTEN PILLADE MED SPEGELN RÄTT I MIN KIND DÄR JAG HAR JÄTTEONT :(. Ska stämma kärringen.. Förlåt att jag är så tjurig.. Men nu har jag bara ännu ondare.. Det får väl bli akuttandläkare typ 20000000 mil härifrån :'<. Ni tycker säkert att jag är patetisk som sitter å tycker synd om mig själv ( det gör jag faktiskt ).. men tyck det då ?? Förlåt, nu kommer alla att hata mig.. xD. Jaja, lite humor finns kvar i blodet iaf. Nu kommer några av VÄRLDENS bästa låtar ;):


♥ ÄÄÄÄÄLSKAR den här låten ♥

Jag vet att musikvideon är .. inte så bra o texten lite konstig men jag är IN LOVE med melodin ..




Shakira - She Wolf :]

Å Ida, gumman, känn dig saknad :-) ♥

Tror det blir ett samtal till dig ...

Jaow.. som sagt var.. Jag har humörsvägingar.. Hoppas att jag blir lite gladare snart.. Jag lever på Alvedon, det hjälper lite.. Men tror jag ska växla till Panodil, det gick lite bättre med P. än med A.

 VS  (men min panodil ä blå :o)

Jaja, nu ska jag skriva om nåt annat än värktabletter ^^.


Ehm.. xD... Jaja, just det ja.. Ni vet, jag sa ju att jag skulle sova över i kyrkan på en grejjamojj.. Men min sketanspisskind strejkade o jag fick gå hem :(. Jag kmr bli helt utmobbad på måndag.. Åå, nu vill jag till tandläkarn o bli operad eller vad dom nu tänker göra.. Dom som jag va hos igår kunde inte sin grej !!

DAGENS ÖVRIGA NÅT ^^: Asså, snälla gör mig tjänst ! Om ni hatar Kissie så fruktansvärt mkt.. SLUTA LÄS HENNES BLOGG DÅ !! Jag är så urless på att alla läser hennes blogg fast dom hatar henne !! Hon har inte gjort dig nånting, det kan jag nästan lova !! BERÄTTA VARFÖR NI HATAR HENNE SÅ FRUKTANSVÄRT DÅ ?!?!?!?! Hon uppdaterar sin blogg flera gånger om dan, skriver om det hon har gjort från morron till kväll.. Och om hon tkr att hon är snyggare i förstorade läppar.. LÅT HENNE HA DET DÅ !!! Å jag vet vf ni håller på så här ... NI ÄR SÅ AVUNDSJUKA PÅ ATT HON FÅR HA ETT SÅ BRA LIV MEDANS NI SJÄLVA BARA LIGGER HEMMA PÅ SOFFAN O FISER NER SOFFKUDDARNA MED CHIPSÅNGOR !!! Å visst, Kissie kanske är lite kaxig.. MEN MÅSTE NI HÅLLA PÅ Å GÖRA PARODIER OM HENNE HELA TIN??? Hon är mkt trevligare på bloggen nu än hon var för ett tag sen. Hon är en allmänt duktig bloggare, som är begåvad !! Är ni så fega att ni inte vågar sticka upp ifrån mängden o säga att ni tkr hon är duktig ?? Är ni så fega ?? Jag lovar att ni inte skulle våga säga det ni skriver i kommentarerna åt henne om ni mötte henne irl... SÅ FEGT !!!!! :(. Förlåt mig för typ 20:onde gången men jag blir så irriterad på folk som alltid MÅSTE vara som alla andra, är negativa till allting, å letar fel hos folk !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0