Fokis tävlingar diggar vi :D



Tjena, tjena ! Har seriöst inte haft lust att uppdatera bloggen, och jag läste på nåt ställe ( Haha, antagligen Fokis blogg ) att om man inte tycker det är roligt att blogga, då så ska man inte göra det. Att ha en blogg ska vara en sak som man själv tycker är rolig, och ingenting man gör bara för att andra gör det. Men iaf, jag ska komma till saken ;). www.fokis.se är en sjukt känd blogg, men Anchisa Wallström som bloggare. I bloggen heter hon Foki. En ENORMT bra förbild till skillnad från dom andra stora bloggarena (;s kommer inte på vad det heter). Hon har i vilket fall som helst en tävling på sin blogg där man har chans att vinna ett valfritt smycke ifrån cocoo.se. Jag är med :D. Ofc vinner ju jag denna gång, eller hur ? :D

Kramkram Aleexx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0